Postare anunturi in siteuri - Manual vs. Automat
Pe intelesul tuturor: Postarea de anunturi in siteuri specializate aduce avantaje uriase si clienti intr-un timp foarte scurt. Exista insa o "mica" problema de care clientii care apeleaza la acest tip de promovare, nu stiu. Vom incerca sa explicam foarte clar si obiectiv diferenta dintre promovarea prin aplicatii automate si postari manuale ale anunturilor.
Pentru a intelege mai bine este necesar sa cunoasteti urmatorul detaliu:
Toti cei care detin macar un site si au acces la resursele de hosting se pot convinge ca spiderii (scripturi prin care Google indexeaza siteurile) acceseaza de sute de ori pe zi paginile dintr-un website. Exista falsa problema care se discuta pe forumuri "de ce Google nu mi-a indexat paginile desi Googlebot le-a vizitat zilnic?" Desi botii Google viziteaza de zeci sau sute de ori pe zi un site, acestia decid sa nu indexeze paginile siteului ci doar sa le verifice: stabilitatea continutului in timp, originalitatea, linkurile dinamice etc...
Deci Google navigheaza zilnic, aproape simultan si instantaneu in mii de siteuri "similare" pentru a le compara intre ele. Astfel se poate masura timpul in care se propaga o oferta / un anunt in toate siteurile de profil, si se poate determina daca promovarea este de tip spam sau este una manuala.
Daca un anunt este postat pe 200 siteuri in doar 20 de secunde, Google va observa imediat si poate ignora / penaliza paginile dinamice create prin acel anunt.
Dealtfel, chiar Google declara ca prin noul update la algoritmul de indexare "Panda", poate diferentia continutul original fata de continutul preluat (copiat) pe alte siteuri prin identificarea momentului (timpul exact) la care a fost creata pagina respectiva.
Din experienta va spunem ca un anunt postat pe 200 siteuri manual necesita efort si migala timp de aprox. 4 ore, si lucru in paralel cu mai multi operatori grupati pe nise de siteuri diferite.
Este foarte important sa nu confundati softurile care usureaza postarea anunturilor prin memorarea informatiilor si completarea formularelor din siteuri (acestea nu prezinta riscuri de nici un fel S.E.O.), cu softurile automatizate care posteaza prin interogari repetate anunturile direct in baza de date a siteurilor sarind peste formulare, capcha, termenii conditii etc...
Softurile automatizate posteaza anunturile prin metode de hacking
Codurile din imagine (capcha) pe care vizitatorii sunt nevoiti sa le identifice vizual si sa le tasteze, au rolul de a indeparta automatizarea procesului de spam si automatizare a procesului.
Toti administratorii siteurilor de profil pot confirma ceea ce spunem noi. Toti au patit macar odata sa se trezeasca cu sute de anunturi de acelasi tip inserate abuziv in baza de date si , mai mult, au fost penalizati de Google pentru asta. Un exemplu de postare automatizata a anunturilor face referire la Viagra, si cu siguranta ati fost asfixiat la un moment dat si dvs de ele.
Administratorii siteurilor baneaza anunturile de tip spam
Marea majoritate a adminilor siteurilor de anunturi sterg a doua zi anunturile postate automat si pun filtre pe datele de contact ale persoanelor / firmelor care au apelat la programe automatizate de postare.
O alta dovada ca Google nu agreaza promovarea prin spam este faptul ca insasi echipa lor a lansat un script de coduri imagine (capcha) pe care webmasterii il pot importa in siteurile lor, pentru a evita postarile automate de anunturi.
DA manual |
NU automat |
De ce? |
De ce nu? |
Operatorii vor sti intotdeauna sa modifice titlurile si textele anunturilor in cazul in care anumite siteuri au restrictii la numarul de caractere, sau anuntul a mai fost publicat anterior. |
Aplicatia automata va taia de la jumatate unele cuvinte stricand imaginea si oferta clientului. |
Operatorii redimensioneaza si optimizeaza imaginile pentru fiecare site in parte, si corecteaza greselile si erorile de exprimare daca e cazul. |
Administratorii siteurilor vor sterge anunturile postate automat. Acestia pot identifica foarte usor aceste anunturi si le pot bana temporar sau definitiv. Pot pune filtre pe adrese de email, telefoane, websiteuri etc.. |
Poti asista (daca ai timp liber) la intreg procesul de postare chiar la sediul Anuntul Magic si poti verifica corectitudinea publicarii manuale a anuntului tau. |
Google nu agreaza promovarea de tip spam. Practic rolul codurilor din imagine (capcha) este acela de a evita postarile automate |
Garantia returnarii banilor in cazul in care operatorii nu reusesc sa satisfaca cerintele clientului. |
Nu poti solicita returnarea banilor unui soft automat |
|
Postarea pe 600 siteuri in 20 de secunde nu poate fi decat SPAM (hacking) si nu poate atrage decat penalizari si prejudicii de imagine. |
Am demonstrat de curand care sunt efectele in Google pentru un anunt postat manual fata de un anunt promovat printr-o aplicatie automata.
La intrebarile insistente si la solicitarile publicului am efectuat un experiment online prin care am demonstrat foarte clar diferenta dintre postarea manuala si cea automata dpdv S.E.O. Practic odata ce anuntul este identificat a doua zi si sters de administratorii siteurilor implicit indexarile in Google vor fi zero pentru anuntul respectiv.
De ce 200 site-uri si nu 600 sau 1000 ?